După eșecul Comarnic-Brașov, CNADNR reia proiectele autostrăzilor cu taxă

Cel mai controversat proiect de autostradă din România este fără îndoială șoseaua de patru benzi între Comarnic și Brașov. În guvernarea Ponta a devenit proiectul de forță, fiind de asemenea primul proiect pe care România voia să-l facă în regim de concesiune, iar de el depindea, așa cum susținea anterior directorul general al Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR), Narcis Neaga, și celelalte proiecte care vor fi dezvoltate în parteneriat public-privat sau concesiune. Prin construirea autostrăzii Comarnic-Brașov șoferii scăpau de calvarul de pe cel mai aglomerat drum național din România și puteau traversa cei 58 de km în aproximativ 30 de minute. Luna trecută am asistat, însă, la a treia ratare privind concesionarea autostrăzii Comarnic-Brașov.

 

mai multe, pe capital.ro

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed