Fitch a confirmat ratingul ‘BBB’ al operatorului hotelier Accor

Fitch Ratings a mai confirmat şi ratingul ‘F2’ pentru credite pe termen scurt al companiei şi a anunţat că perspectiva ratingului pe termen lung rămâne stabilă.

„Ratingurile Accor reflectă poziţia grupului în calitate de cel mai mare lanţ hotelier din Europa, cu profituri operaţionale obţinute mai ales de pe segmentul de mijloc al economiei, ca şi poziţia de lider a afacerii cu servicii a Accor, care generează o lichiditate puternică”, a spus un director al Fitch, Johnny Da Silva.

La sfârşitul anului trecut, 60% din câştigurile înainte de deducerea dobânzii şi impozitării ale grupului au provenit din activitatea hotelieră a Accor. Accor îşi gestionează şi dezvoltă activ potofoliul său hotelier, ceea ce înseamnă că oferta pentru clienţi se structurează mai bine, prin repoziţionarea lanţului Sofitel şi lansarea unor mărci noi cum ar fi All Seasons şi Pullman.

Activitatea de servicii a grupului Accor a generat 34% din profitul operaţional al grupului, în contextul în care serviciile se dezvoltă solid într-un mediu competitiv.

Perspectiva stabilă a ratingurilor Accor reflectă părerea analiştilor de la Fitch că grupul îşi va urma strategia anunţată şi îşi va menţine disciplina financiară ca să îşi păstreze ratele actuale de credit, în pofida unui program de răscumpărare a acţiunilor, în valoare de 1,7 miliarde de euro, început în 2006.

Sursa: NewsIn

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed