Forbes: Tiger Woods, cel mai valoros brand sportiv din lume

Scandalurile în care a fost implicat jucătorul de golf Tiger Woods i-au redus contractele de sponsorizare, dar americanul continuă să fiedeţină cel mai valoros brand sportiv din lume, potrivit revistei de business Forbes. După ce presa a dezvăluit legăturile sale extraconjugale, Woods a pierdut numeroase contracte de sponsorizare, dar firme ca Nike, Electronic Arts sau Gillette i-au rămas alături, astfel că americanul a rămas pe primul loc în topul celor mai bine plătiţi sportivi, cu aproximativ 82 milioane de dolari.

Succesul financiar al golferului este mai evidenţiat în momentul în care analiştii Forbes dezvăluie că următorii cinci sportivi ai topului nu reuşesc împreună să cumuleze veniturile sale. David Beckham, Roger Federer, Dale Earnhardt Jr, LeBron James şi Kobe Bryant au avut încasări de 75 de milioane dolari în 2009, cu 7 milioane mai puţin decât Woods.

În ce priveşte cea mai valoroasă echipă, Manchester United domină topul Forbes, acumulând 270 milioane de dolari, cu patru mai mult decât gruparea din MLB, New York Yankees şi cu 25 milioane mai mult decât Real Madrid. Sponsorul cel mai influent din afacerile sportive a fost desemnat Nike, în timp ce ligile americane şi-au luat revanşa asupra Europei la categoria evenimentele anului, prin SuperBowl.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed