„Dacă vrei să monetizezi show-ul, să profiţi la maxim de potenţialul lui, trebuie să abordezi programul dintr-o perspectivă globală…E aproape imposibil să faci cu adevărat bani dacă produci doar pentru piaţa locală”, a declarat în cadrul MIPTV, unul dintre cele mai importante evenimente din industria televiziunii, care are loc anual la Cannes.
ct cht spune că industria filmului a realizat acest lucru deja şi a dat drept exemplu Avatar, care a generat doua treimi din vânzările sale, de peste două miliarde de dolari, în afara Statelor Unite.
„Monetizarea în afara graniţelor a devenit un standard”, a spus
cth, care este de părere că această problemă va fi vitală în 2010. „Soluţia este să gândeşti şi să acţionezi la nivel global”.Spartacus: Blood & Sand. El a subliniat că show-ul a atras talente din toată lumea şi a devenit un mare hit în Statele Unite, Canada şi Olanda. În prezent serialul se îndreaptă spre piaţa din Marea Britanie, America Latină, Europa de Est, Japonia şi Korea de Sud.
cht a dat şi un exemplu: serialul TV„Încă de la început, Spartacus a fost construit ca un proiect global”, a spus
cht. A fost scris în Statele Unite, filmat în Noua Zeelandă şi a avut o distribuţie din Ţara Galilor, Scoţia, Noua Zeelandă, Ghana şi Statele Unite”, spune cht.Sursa video: mipworld.com