Graffiti BBDO semneaza noua campanie de imagine pentru Pate Bucegi

Graffiti BBDO a realizat noua campanie de imagine pentru Pate Bucegi, de la Scandia Romana. Campania vine sa intareasca pozitia de lider de piata a brandului Pate Bucegi si pune accent pe gustul savuros al produsului. Campania vizeaza familiile obisnuite de romani, care au in centrul preocuparilor grija pentru copil. “Sustinuta de o ampla cercetare care a confirmat pozitionarea marcii si a indicat directiile viitoare ale comunicarii, campania pentru Pate Bucegi, singura marca din categorie premiata vreodata la Effie, converteste intr-o maniera credibila atributele produsului in beneficii pentru consumator, depasind astfel discursul conventional si intarind pozitia de lider in categorie pentru Pate Bucegi”, declara Sorin Psatta, Integrated Communication Director, BBDO Group Romania.Folosind o abordare noua, campania, desi se adreseaza mamelor, are ca personaj principal tatal.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed