ING anunţă noi întreruperi ale serviciului Home Bank pentru actualizarea sistemului

Printre schimbările anunţate de bancă se numără şi o interfaţă nouă, unde se va putea personaliza username şi se va putea schimba parola direct prin aplicaţie.
Vedeţi mai jos anunţul ING:
”Imediat dupa incidentul din 10 septembrie am demarat, impreuna cu furnizorii nostri, un proces etapizat de inlocuire a echipamentelor afectate si de suplimentare a capacitatii de procesare si stocare a datelor.  Implementarea decontarii SEPA pentru transferurile in euro. Aceasta cerinta legala are ca termen limita de implementare data de 31 octombrie.
Actualizarea periodica a aplicatiilor software, folosite la plata cu cardurile Visa si Mastercard. Aceasta actualizare este obligatorie pentru toate bancile – si se efectueaza in fiecare an in lunile aprilie si octombrie. Actualizarea serviciului ING Home’Bank – pentru ca in tot acest timp noi am continuat sa lucram de zor la perfectionarea aplicatiei de mobil.
Noua versiune va fi chiar si mai prietenoasa in utilizare. De pilda, de acum inainte iti vei putea personaliza username-ul si iti vei putea schimba parola direct din aplicatie. Dar vom reveni cu mai multe detalii despre aceasta.  Noile solutii tehnice pe care trebuie sa le aplicam si diversitatea acestora ne obliga sa efectuam modificarile in mai multe faze succesive. Tehnic vorbind, este imposibil sa implementam aceste actiuni de la o zi la alta. Vom face insa aceste schimbari in asa fel incat sa nu iti cream inconveniente.
In consecinta, in zilele de 15 octombrie (in intervalul 01:00 – 04:00) si 23 octombrie (in intervalul 01:00 – 04:00 ), avem programate astfel de sesiuni. In aceste intervale platile cu cardurile ING la POS-uri si online, tranzactiile de la ATM-urile ING si serviciul Home’Bank nu vor fi disponibile.”

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed