Levi Strauss a obţinut rezultate trimestriale peste aşteptări, pe fondul creşterii vânzărilor online; acţiunile companiei au urcat cu 13%

Vânzările de produse considerate ne-esenţiale s-au îmbunătăţit după perioada de vârf a pandemiei, cumpărătorii americani îndrăznind să iasă mai mult din case, în timp ce unii au revenit la muncă.

Levi a anunţat o creştere de 52% a veniturilor din comerţul electronic, susţinute de introducerea opţiunii de ridicare a produselor din faţa magazinelor.

”Veniturile şi-au revenit peste aşteptări după perturbările provocate de Covid-19, susţinute de comerţul electronic, afacerile internaţionale şi cele destinate femeilor”, a declarat directorul financiar Harmit Singh.

Veniturile nete au scăzut cu circa 27%, la 1,06 miliarde de dolari, dar au fost peste aşteptările analiştilor, de 822,3 milioane de dolari, potrivit datelor IBES oferite de firma Refinitiv.

Excluzând anumite elemente, Levi a obţinut un profit de 8 cenţi pe acţiune, în timp ce analiştii anticipau în medie o pierdere de 22 de cenţi.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed