Magazinul COCOR calcă pedala de marketing

Albert Craiciu, fost Deputy Marketing Director  Anchor Grup SA pentru centrele comerciale Bucuresti Mall si Plaza Romania,  a fost numit Marketing Director în cadrul Cocor, acesta urmând să se ocupe de elaborarea strategiilor de marketing pe termen scurt şi mediu în contextul accentuării mediului concurenţial.  La baza deciziilor strategice vor sta cercetări de piaţă cantitative şi calitative pentru a putea cunoaşte mai bine clienţii actuali şi potenţiali, preferinţele de shopping şi afinităţile pentru anumite branduri.

 

În paralel, Cocor a externalizat activităţile de comunicare şi relaţii publice către agentia Pi2 PR, cu care a colaborat anterior pe proiecte de social media. Agenţia Pi2 PR a preluat din 2011 toate activităţile aferente implementării strategiei de comunicare Cocor: media relations, event management, business to business communication, business to consumer communication etc.

 

Un prim proiect realizat în urma colaborării dintre Albert Craiciu şi agentia Pi2 PR a fost lansarea Walk Of Fame din Piaţa Timpului Bucureşti (în imediata vecinătate a magazinului Cocor). Walk Of Fame este un proiect cultural care va găzdui stelele celor mai consacraţi actori români în semn de apreciere şi promovare a valorilor artistice din România. Proiectul a fost lansat pe 31 ianuarie, prin inaugurarea primei stele, ce a fost acordată actorului Florin Piersic.

 

“În perioada urmatoare dorim să creştem notorietatea magazinului Cocor pe piaţa de retail şi să creştem vizibilitatea brandurilor pe care le găzduim. Tocmai de aceea am ales să extindem eforturile de marketing sub coordonarea lui Albert Craiciu şi să aplicăm o campanie intensă de comunicare  prin colaborarea cu agenţia de comunicare Pi2 PR” a declarat Dan Barbulescu, Preşedintele Consiliului de Administraţie al Cocor S.A.

 

În urma deschiderii magazinului Cocor în octombrie 2010, compania care controlează centrul comercial, COCOR SA (COCR), a înregistrat în ultimul trimestru al anului 2010 o cifra de afaceri de 8.4 mil lei, dublu faţă de aceasi perioadă din 2009 şi un profit din exploatare de 2.8 mil lei, egal cu cel bugetat, faţă de numai 0,03 mil lei în aceeaşi perioadă a anului anterior.

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed