Mastercard: Vânzările cu amănuntul din SUA au crescut cu 7,6% în perioada cumpărăturilor pentru sărbătorile de iarnă

Creşterea vânzărilor cu amănuntul este mai mare decât cea de 7,1% anticipată de Mastercard în septembrie, când compania de carduri estima că americanii îşi vor devansa cumpărăturile în octombrie, pentru a prinde reduceri timpurii.

Cu toate acestea, creşterea vânzărilor cu amănuntul de sărbători din acest an este mai mică decât creşterea de 8,5% de anul trecut, deoarece inflaţia aflată la maximele mai multor decenii, creşterea ratelor dobânzilor şi pericolul unei recesiuni i-au făcut pe consumatori să fie mai precauţi.

Comercianţii cu amănuntul, inclusiv Amazon.com Işi Walmart, din Statele Unite, au oferit reduceri mari în perioada sărbătorilor pentru a scăpa de stocurile în exces şi pentru a-şi readuce stocurile la niveluri normale.

Acest lucru a dus la o cerere puternică pentru orice, de la jucării la electronice, în perioada de cinci zile dintre Ziua Recunoştinţei şi Cyber Monday.

Cu toate acestea, vânzările de electronice au scăzut cu 5,3% în perioada mai largă de aproximativ două luni, potrivit raportului Mastercard SpendingPulse.

Dar vânzările din categoriile de îmbrăcăminte şi restaurante au crescut cu 4,4%, respectiv cu 15,1%, contribuind la creşterea cifrei totale.

Vânzările online au crescut cu 10,6% în această perioadă, uşor sub creşterea de 11% de anul trecut, se arată în raportul Mastercard.

Între timp, în timpul săptămânii de vânzări online, vânzările totale cu amănuntul au crescut cu aproximativ 11%, a arătat un raport separat Mastercard SpendingPulse, de la sfârşitul lunii noiembrie.

Mastercard SpendingPulse măsoară vânzările cu amănuntul în magazine şi online prin toate formele de plată. Exclude vânzările de automobile.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed