Mega Image: Vom continua expansiunea

„În anul 2014 strategia noastră a avut ca principal obiectiv expansiunea în Capitală. Având în vedere poziţia noastră pe piaţa de retail din România – locul 5/6 – nu ne-am îndreptat efortul spre mai multe oraşe din ţară şi am ales să continuăm expansiunea în Bucureşti, locul de origine al Mega Image“, spune Xavier Piesvaux în primul său interviu acordat ZF.

Sub conducerea lui grupul Mega Image s-a dezvoltat puternic ajungând cel mai extins lanţ de retail din România, cu peste 350 de magazine în prezent. La finalul lui 2008 spre exemplu, înainte de venirea sa, sub acest brand erau deschise puţin peste 50 de unităţi.

 

Xavier Piesvaux mai spune că anul 2014 este al şaselea an consecutiv de criză economică în Europa, implicit în România. Astfel, în ciuda faptului că toţi indicatorii macroeconomici arată o uşoară îmbunătăţire, precum şi o creştere a pieţei de FMCG, mediul este încă  unul foarte provocator, „obligându-ne să fim foarte prudenţi în ceea ce priveşte deciziile noastre de investiţii şi consecinţele lor.“

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed