MONEY EXPRESS: O prietenie inghetata

Sorin Tranca, publicitarul emblematic al agentiei Friends, se asaza la masa si comanda drept pranz “ceva ca pentru studenti”. Nu i-a disparut simtul umorului, dar pare mai abatut (sau mai preocupat) decat de obicei. “Sa stii ca nu sunt foarte necajit de chestia asta”, spune el facand referire la ceea ce el numeste “inghetarea” tranzactiei cu IMSG, un grup de companii de publicitate care s-a extins agresiv in ultimii ani, prin achizitii, in special pe pietele emergente din regiune, printre care si Romania.

In 2007, anuntul vanzarii a 70% din businessul Friends catre IMSG – o companie multinationala specializata in servicii de marketing, listata la bursa din Londra la vremea aceea – a facut imediat inconjurul industriei. Avea si de ce: vanzarea Friends era unul dintre putinele deal-uri din publicitatea romaneasca a ultimilor ani, iar in cazul in care criza nu ar fi venit si nu ar fi tras in jos capitalizarea IMSG, tranzactia Friends-IMSG avea toate sansele sa devina una de top 5, ca dimensiune, din istoria recenta a publicitatii romanesti. Citeste articolul integral in MONEY EXPRESS.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed