Nike îi acordă mai puţină importanţă lui Tiger Woods

Dezvăluirile din presa americană ale aventurilor sale extraconjugale, urmate de retragerea sportivului din circuitul mondial de golf pe termen nelimitat, au determinat pe principalii săi sponsori să îşi regândească strategiile de marketing.

Nike, firma ce rămăsese iniţial necondiţionat alături de Woods, a anunţat reducerea importanţei pe care o acordă firma producătoare de echipament sportiv în campaniile sale din 2010 a influenţei numărului unu din golf. Decizia este justificată de departamentul de marketing al Nike prin absenţa golfeurului din activitatea competiţională şi nu printr-o încercare de renunţare la contractul de 30 de milioane de dolari dintre cele două părţi.

De altfel, conform unui recent studiu Bloomberg, aceasta era cea mai evidentă mutare a Nike pe piaţa internaţională în actualele condiţii.

În datele aceluiaşi raport financiar, firma americană va avea pierderi de minimum 30 de milioane de dolari la nivelul vânzărilor de produse din gama ce-i poartă numele lui Tiger Woods.

Şi circuitul PGA va suferi din cauza retragerii sportivului său număru unu. Pentru început, Bloomberg estimează o scădere cu 40% a tarifului pentru publicitatea televizată a evenimentelor forului mondial, precum şi pierderea unor importante contracte de publicitate pe parcursul lui 2010.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed