O companie din Timișoara schimbă modul în care funcționează sălile de fitness din România

George Damian, co-founder si CEO Upfit.cloud, Alexandru Pintilie, co-founder si CTO UPfit.cloud (de la stânga la dreapta)

 

În ciuda dificultăților din ultimul an, industria fitness din România continuă să aibă un potențial de dezvoltare enorm. Acest lucru a inspirat o companie din Timișoara să creeze o soluție cu adevărat utilă pentru administrarea sălilor de fitness din țara noastră. Așa s-a născut UPfit.cloud, o platformă de administrare creată special pentru a rezolva principalele probleme pe care le întâmpină în fiecare zi operatorii și administratorii de săli de fitness din țara noastră.

 

Compania care a dezvoltat această soluție digitală are mai bine de 8 ani experiență în industria fitnessului din țara noastră, primul său client fiind chiar World Class România, liderul în fitness în țara noastră. De-a lungul anilor, pe măsură ce numărul de cluburi din portofoliul brandului a crescut, și platforma s-a dezvoltat, adăugând soluții digitale inovatoare care au ajutat sălile de fitness să ofere servicii membrilor și în timpul pandemiei.

 

Un soft creat special pentru necesitățile sălilor de fitness din România

 

”Ne dorim să susținem sălile de fitness din România și să le ajutăm să se dezvolte. De ceea am creat UPfit.cloud. O platformă care să rezolve cele mai importante provocări cu care se confruntă managerii de cluburi din România, dar și echipele de la recepție, antrenorii și instructorii. Lucrând de atâția ani în domeniu știm foarte bine care sunt aceste provocări: aglomerație la recepție la orele de vârf, numărul de membrii stagnează, vânzarea de produse este prea dificilă și așteptările din partea membrilor sunt mari”, explică George Damian, co-fondatorul și CEO-ul UPfit.cloud.

 

La fel ca majoritatea sectoarelor din România, și industria fitness a fost nevoită să se digitizeze foarte repede, în contextul epidemiei de COVID-19. Deși o sală de fitness presupune interacțiunea directă cu membrii, asta nu înseamnă că multe operațiuni nu pot fi mutate online, pentru a diminua riscul cât mai mult.

 

Astfel, UPfit.cloud s-a concentrat pe soluții digitale cu care sălile de fitness să poate oferi membrilor mai mult control asupra propriei activități la club. Asta înseamnă sisteme la cheie de control acces ce elimină cozile la intrare, o aplicație de mobil pe care membrii o pot folosi pentru a-și rezerva locul la clase, pentru a-și reînnoi abonamentul online sau pentru a-și organiza toate serviciile cumpărate. Membrii noi își pot face singuri cont pe website-ul clubului și își pot cumpăra abonament online, în loc să aștepte zeci de minute la recepție pentru a completa diverse formulare.

 

Toate aceste operațiuni se pot muta online cu ajutorul platformei UPfit.cloud, ceea ce înseamnă mai puțin volum de muncă pentru angajați și servicii mai convenabile și comode pentru membri.

 

Românii sunt pregătiți pentru servicii fitness online

 

Din experiența de până acum a companiei timișorene, românii sunt pregătiți și chiar dornici să adopte diverse servicii online, când vine vorba despre activitatea lor la sală.

 

”Mulți dintre clienții noștri au fost inițial sceptici că membrii vor fi mai dornici să utilizeze serviciile online, decât să apeleze la recepție. Cu toate acestea, rata de adopție a fost surprinzătoare de fiecare dată. Iar motivul este simplu. Pentru membrii este mai comod să-și rezerve locul la o clasă de aerobic sau să-și reînnoiască abonamentul online, în orice moment al zilei, decât să sune sau să meargă la sală numai pentru asta, în timpul programului de funcționare bineînțeles. Atunci când decizi să începi să mergi la sală și ai opțiunea de a deveni membru online, în câteva secunde, cu siguranță ești mai dispus să faci asta pe loc, decât dacă trebuie să mergi până la sală pentru aceste formalități. În drum spre sală ai o mulțime de șanse să te răzgândești și asta înseamnă un client pierdut pentru respectivul club de fitness”, explică Alexandru Pintilie, CTO UPfit.cloud.

 

În ciuda perioadelor în care sălile de fitness au fost închise, UPfit.cloud a observat o creștere constantă a vânzărilor online, tranzacționate prin platformă. 

 

Totodată, tot prin platformă, sălile de fitness au putut ține legătura cu membrii și în perioada de lockdown, cu ajutorul claselor transmise prin live streaming sau a librăriilor de antrenamente video. 

 

”În perioada în care oamenii nu se puteau duce la sală, era important pentru cluburi să mențină legătura cu membrii. De aceea am pus la punct o platformă dedicată, prin care instructorii puteau transmite clase prin live streaming. Am făcut diverse integrări, inclusiv cu Zoom, astfel încât membrii care participau la clase puteau să se vadă între ei, iar instructorii puteau vedea participanții. Această interacțiune făcea clasa să fie și mai apropiată de experiența de la sală. Chiar și platforma de video on demand a avut un succes nesperat pentru cluburile care au publicat antrenamente video pentru membrii”, spune George Damian.

 

Digitizarea este viitorul sălilor de fitness

 

”Pandemia a schimbat sectorul fitness pentru totdeauna, iar digitizarea va continua să joace un rol esențial în acest domeniu. Perioada în care totul se organiza pe hârtie și în documente .xls a trecut. Acum românii s-au obișnuit să facă totul online și au așteptări mai mari. Eu sunt convins că acele cluburi de health & fitness care înțeleg acest aspect și îl oferă membrilor săi vor trece fără probleme peste această perioadă dificilă”, a mai explica co-fondatorul UPfit.cloud.

 

Compania UPfit.cloud are peste opt ani experiență în industria fitnessului din țara noastră. Primul client, alături de care UPfit.cloud s-a dezvoltat în tot acest timp, este chiar World Class România, liderul în fitness în România. UPfit este softul de administrare utilizat de cele peste 40 de cluburi pe care World Class le deține în țara noastră.

 

În prezent platforma UPfit.cloud este utilizată de peste 130 de săli și centre de fitness din România și Serbia. 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed