Paris 2012: BMW Concept Active Tourer

Ca hibrid plug-in, BMW Concept Active Tourer oferă şi o avanpremieră a viitoarelor variante de transmisii pentru automobilele din clasa compactă. Acum, familiarul concept „eDrive” de la BMW i8 este utilizat în premieră la un model din afara sub-brand-ului BMW i, iar în viitor aceasta va fi denumirea pentru toate transmisiile electrice şi hibrid plug-in. eDrive cuprinde toate componentele transmisiei electrice, motorul electric dezvoltat de BMW, acumulatorul litiu-ion şi unitatea de control inteligent a motorului.

 

Noul BMW Concept Active Tourer combină dimensiunile compacte şi un design sportiv atrăgător cu elementele emblematice pentru BMW. Cu o lungime exterioară de 4.353 milimetri, o lăţime de 1.834 milimetri  şi o înălţime totală de 1.560 milimetri, BMW Concept Active Tourer este destinat clienţilor din segmentul premium care apreciază un nivel superior al confortului, o poziţie ridicată a scaunului şi un spaţiu generos. BMW Concept Active Tourer va fi atractiv şi pentru familiile care acordă importanţă atât funcţionalităţii şi versatilităţii, cât şi stilului de viaţă şi unui caracter sportiv.

 

Ampatamentul lung – 2.670 milimetri -, linia ridicată a acoperişului şi motorul compact, dispus transversal, cu tracţiune pe puntea faţă fac posibilă crearea unui interior cu dimensiuni generoase. Portbagajul spaţios de la BMW Concept Active Tourer dovedeşte că este foarte potrivit pentru utilizare cotidiană din moment ce acumulatorii transmisiei hibrid sunt dispuşi integral sub podeaua compartimentului de bagaje.

 

Afişaj multifuncţional

 

Un punct de interes aparte al BMW Concept Active Tourer este afişajul multifuncţional pentru  instrumentele de bord. În locul unui panou convenţional de instrumente, cu patru cadrane rotunde, analogice (care furnizează conducătorului informaţii precum viteză, turaţia motorului, nivelul de combustibil sau  temperatura uleiului), există un monitor integrat, cu diagonala de 10,25 ţoli (26.04 cm), care oferă o experienţă deosebit de modernă.

 

Aspectul familiar cu patru instrumente circulare este menţinut, dar utilizarea tehnologiei Black Panel oferă conducătorului un întreg spectru de opţiuni de afişare. Spre exemplu, ecranul prezintă modurile de condus COMFORT, SPORT şi ECO PRO cu diferite indicatoare şi în scheme coloristice distinctive. În consecinţă, panoul de instrumente furnizează conducătorului informaţiile care se potrivesc perfect cu situaţia de pe traseu.

 

Propulsor revoluţionar de 1,5 litri

 

Motorul cu ardere internă al noului BMW Concept Active Tourer este un propulsor revoluţionar, de 1,5 litri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo. Derivat din motorul cu şase cilindri (cu tehnologie BMW TwinPower Turbo) care a câştigat numeroase premii internaţionale, acesta combină cea mai nouă generaţie a injecţiei directe High Precision Injection cu sistemul de gestiune complet variabilă a supapelor VALVETRONIC şi cu supraalimentarea foarte modernă. În viitor, tehnologia BMW TwinPower Turbo va fi utilizată la toate motoarele din portofoliul Efficient Dynamics al BMW Group – independent de capacitatea propulsorului  sau de numărul de cilindri. Noul motor cu trei cilindri de la BMW Concept Active Tourer este unul dintre primii reprezentanţi ai acestei noi generaţii. Compact, reprezintă soluţia optimă pentru performanţele dinamice şi eficienţă.

 

Noul motor BMW TwinPower Turbo cu trei cilindri oferă beneficii specifice caracterului: funcţionare cursivă, reacţie spontană şi o acustică dinamică şi sportivă, dar şi un nivel deosebit de ridicat al confortului în privinţa zgomotului şi al vibraţiilor.

 

Electromotorul sincron de la BMW Concept Active Tourer a fost dezvoltat tot de BMW Group. Cu un acumulator complet încărcat, BMW Concept Active Tourer are o autonomie maximă de peste 30 de kilometri când rulează în regim exclusiv electric. Acumulatorul litiu-ion al BMW Concept Active Tourer poate fi încărcat de la orice sursă casnică de curent (220 V).

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed