Patru conturi cresc afacerile Publicis cu 15%, dar nu şi profitul

0
Compania a avut, anul trecut, o cifră de afaceri de aproximativ 14 milioane de euro, iar pentru anul acesta estimează o creştere a veniturilor, însă o profitabilitate mai mică. “La nivel de număr de conturi, a fost un început destul de interesant. Am consolidat businessul cu mai mulţi clienţi, cum ar fi Orange şi cu divizia de Oral Healthcare a Procter&Gamble, din care aveam brandul Oral B, iar acum avem toată divizia, deci şi brandul Blend-a-Med. Totodată, pentru P&G suntem şi hub regional”, a explicat Bădilă.

De la începutul anului, agenţia a câştigat mai multe conturi. Astfel, pe lângă divizia P&G, în portofoliul acesteia a intrat şi Carrefour, printr-un proces de revizuire a agenţiilor. Potrivit lui Bădilă, acesta este un cont câştigat la nivel regional, însă compania a avut libertatea să-şi aleagă una dintre agenţiile care fac parte din grupul Publicis, respectiv Leo, Saatchi, Publicis. Recent, agenţia a lansat şi prima campanie pentru marca Granini, adăugată în portofoliu tot anul acesta, iar seria numelor noi este completată de Romprest. Directorul agenţiei a adăugat că anul acesta cifra de afaceri va fi mai mare, în comparaţie cu anul trecut, însă profitabilitatea va fi sub nivelul din 2008, iar situaţia urmează trendul pieţei: “se munceşte mai mult pe bani mai puţini”. (Integral in Business Standard)