Piaţa de publicitate: presiunea va exista şi în 2010, dar nu pe preţuri, ci pe calitate

  „Anul acesta clienţii şi-au dorit soluţii safe, lucruri uşor măsurabile şi de respiraţie scurt”, a declarat  Dan Balotescu, managing partner în cadrul Media Investment.

„Ne aşteaptă ceva similar şi anul viitor. E greu de prezis dacă anul viitor va fi mai greu, dar cu siguranţă va trebui să ne gândim şi la calitate. Ceea ce s-a întâmplat anul acesta fost o mare presiune pe preţuri”, a spus Balotescu.

Piaţa de publicitate va continua să scadă şi anul viitor, cred reprezentanţii agenţiilor de publicitate şi media.

  „Din păcate, nici anul viitor nu va fi un an bun. Vom merge în continuare în jos. Pornim, însă, de la minus 30, 40%”, a declarat Laura Badea, strategy director în cadrul companiei Omnicom Media Group.

Întregul ecosistem al pieţei de publicitate a fost afectat anul acesta, spune Nicoleta Pădure, managing director în cadrul Media Direction.

„Din punct de vedere al business-ului, au fost afectate atât agenţiile de publicitate, cât şi clienţii. Ambele categorii de companii au trebuit să-şi reanilieze costurile, astfel încât să se menţină pe linia de plutire”, a spus Nicoleta Pădure.

   Claudia Chirilescu, director general al companiei Spoon Advertsing, spune că optimismul trebuie să ia locul crizei în care se spune că se află piaţa de publicitate.

„Este imposibil, ca oameni care am trecut prin această perioadă, să nu fi învăţat ceva din asta. Am învăţat şi noi, şi clienţii”, a spus Chirilescu.

„Niciun director de marketing nu şi-a riscat scaunul anul acesta. Aceasta a fost cauza principală pentru care s-au redus bugetele de publicitate”, spune Chirilescu.

Pentru a fi mai aproape de tine, MONEY.ro a eliminat obligativitatea înregistrării pe site pentru comentarii. Acum îţi poţi exprima opiniile pe portalul MONEY.ro mult mai uşor. Comenteaza şi tu!

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed