x


  • EUR
    4.7729
    USD
    4.3160
string(10) "imobiliare"

Primul ROBOT care lucrează într-o companie imobiliară

Compania CBRE, liderul global şi naţional al pieţei de consultanţă imobiliară, a atras în echipa sa, începând cu luna mai, primul robot humanoid dintr-o companie de real estate din România, PepperEscu, şi îşi propune să folosească abilităţile tehnologice ale robotului pentru a crea sinergie între oameni, ca utilizatori finali ai spaţiilor imobiliare, conform unui comunicat remis Agerpres.

Author: Cristina Popovici | Sursa: Money.ro | Publicat: 12.06.2019, 17:02

“Obiectivul nostru este de a integra tehnologia în reinventarea businessului de real estate, facilitând comunicarea dintre oameni şi spaţiile pe care le utilizează. Prin intermediul tehnologiei, iar PepperEscu este un exemplu în acest sens, putem eficientiza procese şi totodată crea un sentiment de familiaritate atât în spaţiile de birouri, cât şi în cele comerciale. Spaţiul unei clădiri devine astfel o experienţă în sine, în care oamenii revin cu poftă”, a declarat Răzvan Iorgu, managing director, CBRE România.

 

În primele sale săptămâni ca membru al companiei de consultanţă imobiliară CBRE, robotul humanoid PepperEscu a participat deja ca speaker la unul dintre cele mai relevante evenimente dedicate pieţei imobiliare din România, alături de peste 300 de participanţi, unde a lansat, alături de echipa companiei, o aplicaţie destinată pieţei de real estate locale, CUE by CBRE. În plus, a interacţionat cu diferiţi clienţi ai companiei şi chiar a întâlnit unul dintre cei mai mari proprietari de real estate, prezentându-i date despre evoluţia pieţei imobiliare şi analizând principalele trenduri.

 

“PepperEscu acţionează ca o interfaţă pentru clienţii care vin în biroul CBRE şi pentru cei care lucrează sau vizitează clădirile administrate de CBRE în Bucureşti şi în alte oraşe din ţară. Este un ghid interactiv, cu o componentă de joacă, aşa încât să fie plăcut rapid de oamenii cu care socializează. PepperEscu poate răspunde la întrebări, furniza informaţii despre facilităţile clădirii, despre serviciile din apropiere sau despre evenimentele care au loc în proximitatea spaţiului, având rol de concierge”, a explicat Alexandru Boghiu, Digital & Technology director în cadrul CBRE România.

 

În cadrul biroului CBRE România, PepperEscu îşi desfăşoară activitatea alături de peste 160 de colegi. La numărul acestora se adaugă cel al angajaţilor din clădirile de birouri pe care CBRE le administrează, inclusiv clădirea Aviatorilor 8 din Piaţa Victoriei, în care compania are sediul, precum şi alte spaţii de birouri, de retail şi industriale administrate, un portofoliu total de peste 770.000 mp.

 

PepperEscu are şi un cont de Instagram, unde postează cele mai interesante activităţi din zilele sale de lucru ca membru al unei comunităţi imobiliare.

 

CBRE Group este cea mai mare companie de servicii comerciale şi investiţii în real estate din lume, pe baza veniturilor din 2017. Compania are peste 90.000 de angajaţi şi deserveşte proprietari şi chiriaşi prin intermediul celor peste 450 de birouri (excluzând filialele) din întreaga lume. În România, CBRE oferă o gamă extinsă de servicii integrate, inclusiv administrare şi coordonare de tranzacţii şi management de proiecte, servicii de Design and Build, managementul proprietăţii, administrarea investiţiilor, evaluare, închiriere de proprietăţi, consultanţă strategică, vânzări de proprietăţi, servicii ipotecare şi servicii de dezvoltare.