În ciuda abundenţei reclamelor de la televizor, mulţi români se îngrămădesc la produse care nu arată pe etichetă vreun nume cunoscut. La bere blondă Tip, ulei de floarea-soarelui Carrefour, detergent de vase Real sau săpun Aro. Întotdeauna, preţul e cârligul care te trage spre raft.
Produsele poartă de obicei emblema hipermaketului şi sunt denumite produse proprii. Dacă la preţ bate brandul, rămâne o întrebare: or fi bune?
Pe cutiile de lapte, de exemplu, sunt trecute aceleaşi valori nutriţionale ca la cele de brand. Apar sigla lanţului de hipermarketuri şi faptul că e făcut în România. Unde este totuşi făcut?
„Cele mai multe produse din această gamă sunt produse în România de producători care au în portofoliu mărci cunoscute”, explică Andreea Mihai, reprezentantă a reţelei de hipermaketuri Carrfour. Această idee este întărită şi de asociaţiile de producători. Citește mai mult pe www.evz.ro