Produsele „no name” încep să facă legea în supermarketuri

În ciuda abundenţei reclamelor de la televizor, mulţi români se îngrămădesc la produse care nu arată pe etichetă vreun nume cunoscut. La bere blondă Tip, ulei de floarea-soarelui Carrefour, detergent de vase Real sau săpun Aro. Întotdeauna, preţul e cârligul care te trage spre raft.

Produsele poartă de obicei emblema hipermaketului şi sunt denumite produse proprii. Dacă la preţ bate brandul, rămâne o întrebare: or fi bune?

Pe cutiile de lapte, de exemplu, sunt trecute aceleaşi valori nutriţionale ca la cele de brand. Apar sigla lanţului de hipermarketuri şi faptul că e făcut în România. Unde este totuşi făcut?

„Cele mai multe produse din această gamă sunt produse în România de producători care au în portofoliu mărci cunoscute”, explică Andreea Mihai, reprezentantă a reţelei de hipermaketuri Carrfour. Această idee este întărită şi de asociaţiile de producători. Citește mai mult pe www.evz.ro

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed