Puștii teribili ai internetului! Adolescenții Selly, 5GANG ori Lino Golden fac zeci de mii de euro din vlogging și muzică pe YouTube

Zona muzicală s-a mutat pe internet și se distribuie gratis. Fapt ce a condus la dispariția vânzării discurilor iar toți cei implicați în fosta industrie, în special artiștii, au trebuie să se adapteze noului sistem de promovare, cel mai important fiind YouTube. Care le rotunjește veniturile datorită inserțiilor publicitare în postările lor. Pe lângă artiștii consacrați au apărut de niciunde niște puști inventivi și cu lipici la noua generație, care câștigă sume fabuloase.

Holograf, Inna, Andra, Delia, Smiley au ajuns să nu-și mai măsore popularitatea în vânzări de discuri ci număr de vizualizări pe YouTube. La  fel fac și Selly, 5GANG, Lino Golden, Mario Fresh ori Ani Talent, idolii noii generații.

Fără producții muzicale sofisticate, sunt în trendurile noii generații, fapt ce amenință serios supremația atiștilor consacrați. Vă prezentăm vloggeri cântărți care au milioane de suporteri și sume colosale câștigate la vârsta adelescenței, cântând despre branduri de lux, abonați, vizualizări și succes.

Selly a făcut un milion de euro din  publicitate pe vlogging

Selly, este nu doar modelul noii generații ci și unul din vloggerii care se vinde, mai nou, și prin propria muzică. Pe numele său Andrei Șelaru, puștiul provenit dintr-o familie modestă din Craiova, este pe internet de la 11 ani. Selly a reușit să devină un real personaj de film având în vedere popularitatea sa. Fiecare postare a sa strânge milioane de vizualizări, dat fiind și interesul publicitarilor. La 19 ani conduce o arătoasă limizină Mercedes, are propria linie vestimentară cu proiectul 5 GANG și planuri de dezvoltare pe termen lung.

”Am pornit din dormitorul meu fără nicio posibilitate tehnică, încercând să spun nişte poveşti complexe şi să fac nişte lucruri ample şi am ajuns şapte ani mai târziu pe un platou cu aparatură profesională, lumini, macarale, o întreagă echipă de oameni, într-o atmosferă cu totul nouă. Totul este un vis devenit realitate”, se miră Selly de ascensiunea sa.

5 GANG, concerte cu casa închisă și haine de zeci de mii de euro vândute

5 GANG (Selly, Pain, Dia, Gami și Exploit) este un alt proiect al lui Selly în trending pe YouTube. Numai din linia vestimentară lansată fac zeci de mii de euro, toți tinerii fiind înebuniți să poarte hainele idolilor lor. Până la sistarea evenimentelor publice, trupa de vloggeri care au plecat la drum fiecare cu puțină carismă și o cameră foto, susțineau majoritatea concertelor cu casa închisă. 5 GANG s-a lanstat în perioada norocoasă când bugetul de promovare comercială în zona TV a fost depășit de cel de promovare online.

Abi Talent cu ”Papuci Gucci”

Deseori ironizat pentru numele de scenă, pentru modul său de exprimare trivial și imaginea de manelist, Abi Talent face peste 10.000 euro pe lună din vizualizări pe YouTube. Pe numele său Alberto Panțic, ”Papuci Gucci ori ”Rege pă România” au fiecare 26 milioane vizualizări, iar o altă ”capodoperă”, ”Abili” -29 milioane. Cu texte parcă rupte din manele, buzoianul Abi, cu doar 8 clase este noul rege al internetului. Pentru patru cântece câștigă în medie 4000 euro pe apariție.

Succesul ”Panamera” i-a adus lui Lino Golden 30.000 euro

Mario Fresh (Mario Gălățanu și Lino Golden (Radu Cârstea), protejații lui Alex Velea sunt la căutare în rândul tinerilor. Mai ales ultimul, căruia, doar un succes, ”Panamera” i-a adus….41 milioane vizualizări. Record cuantificat  în medie (în funcție de contractul său cu YouTube) în circa 30.000 mii euro.

Iuliana Beregoi, puștoaica din online lovește în muzică

Cântăreață și vloggeriță, puștoaica basarabeancă (16 ani) a câștigat milioane de fani cu carisma sa, implicit zeci de mii de euro. Cel mai mare succes al său, ”Vina mea” a strâns pe YouTube 38 milioane vizualizări. Generația Z, marca sa de articole vestimentare îi aduce câștiguri substanțiale.

Șatra BENZ este un alt proiect de mare succes pe scena muzicală trap dar șli pe internet. Marele lor succes ”Adidașii”  are 16 milioane vizualizări, iar ”Dubai” 14 milioane

Iuliana Beregoi, Selly și Abi, idolii noii generații

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed