RATB vrea să majoreze cu 40% preţul biletelor de călătorie

În 2011 nu se pune problema unor restructurări în Regia Autonomă de Transport Bucureşti, dar Adrian Criţ afirmă că optează pentru varianta unei reorganizări, prin păstrarea angajaţilor performanţi.

Directorul general al Regiei vorbeşte de asemenea despre proiectele de investiţii ale RATB şi beneficiile semnării recente a unui contract cu firma Siemens, privind producerea, la Bucureşti, a caroseriei pentru tramvaiele din Viena.

AGERPRES: Ce ne puteţi spune despre recentul contract semnat cu firma Siemens?
Adrian Criţ: Am luat în considerare că nu dispunem, în prezent, de fondurile necesare pentru acoperirea salariilor angajaţilor şi că există o serie de profesionişti în cadrul RATB care pot fi utilizaţi, atât timp cât mai sunt angajaţii noştri, pentru că vârsta este mai înaintată şi se vor pensiona, să transmită din experienţa lor tinerilor. De asemenea, îmi doresc colaborări din exterior pentru a aduce fonduri şi bani la RATB, precum şi la bugetul ţării. Acesta este un contract semnat graţie relaţiilor pe care le aveam dinainte, de la Registrul Auto, cu Siemens şi am reuşit să îl semnez la începutul lunii decembrie.

AGERPRES: Când se începe lucrul efectiv la aceste tramvaie?
Adrian Criţ: Deja s-a început lucrul. În momentul de faţă se urmăreşte ca uzina să fie certificată şi oamenii pentru partea de sudură, urmând ca, până la jumătatea anului viitor, să fie fabricate primele trei module pentru tramvai, iar până în 2012 să se facă şi celelalte 60. Citeşte mai mult pe AGERPRES

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed