RCS&RDS schimbă radical business-ul cu energie. Se prăbușește numărul clienților comerciali

Numărul de clienţi casnici ai serviciului Digi Energy, prin care gigantul telecom RCS&RDS furnizează energie electrică clienţilor finali, a crescut cu 47% în doar trei luni, potrivit datelor companiei. Astfel, dacă la data de 1 ianuarie 201, compania deservea 22.314 locuri de consum ale ale clienţilotr persoane fizice, la data de 31 martie, raporta 32.780 de clienţi persoane fizice. În această perioadă, 227 de clienţi casnici care primeau deja energie de la RCS&RDS au renunţat la acest furnizor, dar au venit alţi 10.693 de clienţi noi, scrie ECONOMICA.NET.

 

Pe de cealalaltă parte însă, numărul de clienţi non-casnici mari,  cei care, teoretic, aduc mai multă valoare business-ului, pentru că au un consum mai mare, a scăzut de la 272 la 107. Adică o scădere de 60%. Au fost terminate 169 de contracte de furnizare cu acest tip de clienţi şi au fost încheiate doar patru noi.

 

Compania a raportat şi o scădere a numărului de clienţi non-casnici mici, de la 16.193, la începutul anului, la 12.891, la finalul lunii martie.

 

Această schimbare a portofoliului de clienţi este urmare a situaţiei de la începutul anului, când, ca urmare a creşterii abrupte a preţului energiei pe piaţa spot, compania a anunţat pierderi şi a informat că îşi va regândi afacerea de furnizare a energiei electrice.

 

În aprilie, RCS&RDS, a anunţat că a înregistrat pierderi în ultimele două trimestre, din cauza volatilităţii mari a preţurilor de achiziţie a energiei electrice şi intenţionează să reducă din cantităţile furnizate.

 

Citește mai departe pe ECONOMICA.NET.

 

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed