Remy Cointreau a raportat scăderea vânzărilor în primul trimestru fiscal din 2009

Însă Remy Cointreau, ce deţine mărcile de cognac Remy Martin şi de şampanie Piper-Heidsieck, a declarat că este încrezător că noul sistem de distribuţie îi va permite să „reziste în mediul economic dificil care afectează anumite pieţe importante”.

Grupul a declarat că cererea pentru cognac este susţinută de China, care este deja una dintre cele mai mari pieţe de cognac pentru rivalul Pernod Ricard, însă per total, vânzările de cognac ale Remy Cointreau au scăzut cu 15,2%, la 63,7 milioane euro.

Primul trimestru fiscal, care este în mod tradiţional cel mai slab pentru vânzările de şampanie, a cunoscut o scădere de 40,7% a veniturilor obţinute din vânzarea de vin spumant faţă de perioada similară din 2008, la 13,6 milioane euro.

Veniturile totale ale grupului s-au ridicat la 138,6 milioane euro în trimestrul ce s-a încheiat în luna iunie, în scădere cu 7,5% faţă de primul trimestru fiscal din 2008.

Remy Cointreau a propus acordarea unui dividend de 1,30 euro pe acţiune.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed