Romtelecom pierde clienţii de telefonie, dar câştigă la Internet şi TV

Romtelecom a înregistrat în prima jumătate din 2009 o pierdere de 1,5 milioane de euro, în scădere cu 21% faţă de perioada similară a anului trecut, în timp ce veniturile au scăzut cu 7,1%, până la 207,3 milioane de euro.

„Scăderea veniturilor a fost cauzată în principal datorită scăderii cu 12% a veniturilor generate de serviciile de voce, combinată cu o scădere de 8% a venitului mediu pe utilizator (ARPU) şi o scădere de 4% a liniilor fixe”, spun oficialii grupului elen OTE, care deţine 54% din Romtelecom.

„Romtelecom va continua să se concentreze pe securizarea bazei de clienţi şi a nivelului actual de profitabilitate şi lichidităţi”, a declarat directorul executiv al Romtelecom, Yorgos Ioannidis.

Romtelecom a înregistrat o creştere de 44% a clienţilor ADSL, serviciul de Internet în bandă largă, până la 725.000 de abonaţi şi o creştere de 48% a numărului de clienţi de televiziune pin satelit, până la aproape 728.000 de clienţi.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed