RoNewMedia 3.0: Continut TV generat de utilizator si mPayment – solutii inovatoare de dezvoltare de business

Zoom TV are pentru advertiseri posibilitatea de a le pune mesajul in locuri si momente potrivite in care oamenii sunt atenti. Vorbim de o retea de ecrane pe care noi am segmenta-o in patru subretele in functie de localizarea ei: metrou, cafenele si baruri, super-marketuri si aeroporturi” prezinta Sorin Axinte.
 

Utilizatorii generaza continut

Gabriel Faflei, CEO Monopoly media, explica cum il implica pe utilizator in proiectul lor. „Noutatea este interactivitatea oricaruia dintre noi cu aceste ecrane, fie ca e vb de un business, fie ca e personal. Asta inseamna ca, de exemplu, daca vrei sa transmiti un mesaj de felicitare, de „La multi ani”, poti sa folosesti, contra cost in baza unui fee foarte decent, platforma Zoom” a declarat Faflei.
 

„Utilizatorii au multe optiuni! Ei pot sa vada informatiile de pe ecran, pot sa trimita smsuri care apar pe ecran, pot sa obtina orice continut de pe online, dar pot si sa trimita continut pentru ecran si online pe care apoi il vor vedea. Zoom= proximitate+orice continut in orice moment+vizualizarea lui pe TV de catre multi oameni. Noi am numit asta Personal Mass Media. Vorbim de posibilitatea de informare dupa zona de proximitate. Adica, pot trimite mesaje doar pentru cei din o anumita statie de metrou. Dupa stiinta noastra, acesta este un model de business unic” apreciaza Axinte.
 

Cum folosesti telefonul mobil in promovarea unui business?

„Interactiunea telefoanelor mobile cu mediul online permite browsingul, sistemele de plata (premium sms, billing, voce), precum si alte optiuni mai putin cunoscute, cum ar fi cam2site. In Romania, nici un model de telefon nu are mai mult de 3,5% market share, asta insemnand ca nu exista un model de telefon pe care sa il luam ca standard de dezvoltare” a declarat Dan Boabes, Director General SimPlus.

„Campaniile de SMS sunt considerate ca fiind foarte scumpe. Scumpa nu e transmiterea mesajului ci targetarea lor, valoarea consta in profilul tinta gandit. Avem clienti care ne-au dat baze de date ce au avut o rata de transmitere de 80%, care este foarte putin. Pe de alta parte, bluetoothul este gratis, dar trebuie sa avem grija sa nu facem spam” spune Boabes.
 

Tendinte mobile

„Platile prin sms pentru un produs se pot face bine doar dupa niste estimari corecte de trafic. O tendinta in mPayment este extinderea valorilor de piata pe o plaja foarte mare. De asemenea, cred ca va urma cresterea numarului de furnizori regionali si internationali. Consideram ca va urma o explozie a utilizarii intensive a aplicatiilor de tip click2buy pentru mobisiteuri. In circa 2-3 ani, credem in aparitia NFC – Near Field Communication. Asta inseamna folosirea unui chip instalat in telefon pentru a facilita smsuri pentru plati. De exemplu, in Singapore se intra la metrou platind prin acest sistem. El are nevoie de o foarte buna securizare” apreciaza Directorul General SimPlus.
 

Boabes considera telefoanele ce functioneaza prin energie solara ca fiind cea mai importanta descoperire. „Tendinte in mobile browsing, asa cum le vedem noi, presupun cresterea integrarii trioului site-sms-voce (click2call, click2sms). Consideram ca integrarea cu solutii de localizare este esentiala pentru anumite aplicatii. O noutate in zona hardware este aparitia telefoanelor solar-powered. De asemenea, noile tehnologii de interfatare – USB 3.0 vor creste mult capacitatea de stocare” a declarat la RoNewMedia, Dan Boabes.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed