Tehnologia “purtabilă” nu este încă asimilată de consumatori la o rată rapidă

„În afară de cei care au adoptat initial acest tip de tehnologie purtabilă, consumatorii nu au găsit încă un motiv pentru a justifica costul unui smartwatch-uri, care uneori poate costa la fel de mult ca un smartphone”, a scris analistul de prognoză eMarketer Cindy Liu în raport. „În schimb, pentru acest sezon de sărbători, se așteptă ca ”vorbitorii inteligenţi” să fie cadoul preferat de mulți entuziaști din domeniul tehnicii, motivul fiind prețurile mai mici”.

Când eMarketer a făcut previziunile privind dispozitivele purtabile în octombrie 2015, a estimat că utilizarea dispozitivelor purtabile ar crește în proporție de 60% în rândul adulților americani în 2016. Dar acestea au crescut doar cu 24,7%.

Anul următor pare a fi și mai sumbru pentru dispozitivele purtabile. Acum, eMarketer estimează că utilizarea acestora va crește cu numai 11,9% în 2018 – și că rata de creștere va ajunge să încetinească până la cifre unice în 2019 și după aceea.

„Orice creștere pe care o vom vedea în numarul utilizatorilor de dispozitive purtabile va proveni în primul rând de la noii utilizatori de smartwatch-uri”, a scris Liu. „Cu toate acestea, piața de dispozitive purtabile în ansamblu este încă dominată de dispozitive de urmărire a sănătății și a fitnessului. În realitate, nu am văzut un dispozitiv purtabil care ar putea deveni următorul articol ” must-have „. Până atunci creșterea va rămâne conservatoare.

fitness div

În timp ce această categorie a tehhologiei crește doar minimal, există însă o clasă solidă de oameni care folosesc în prezent smartwatch-uri. Potrivit eMarketer, 50 de milioane de adulți din SUA utilizează în fiecare lună un tip de dispozitiv purtabil, ceea ce se traduce la aproximativ 20% din populație. Ca o comparație, 77% dintre adulții din SUA folosesc un smartphone.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed