TP-LINK îşi extinde prezenţa în Europa de Sud-Est prin hubul bucureştean

„România este a doua cea mai importantă piață după vânzările de echipamente de rețea din Europa de Est, după Polonia și a cincea la nivel global în funcție de viteza de Internet. Astfel, decizia deschiderii unui birou local și a unui centru logistic aici se datorează atât potențialului extraordinar de dezvoltare pe care piața locală îl are, cât și poziției geografice care facilitează interacțiunea cu distribuitorii și clienții noștri din regiune. În plus, piața a ajuns la maturitate, iar conectarea la internet și accesul rapid la informații au devenit servicii disponibile pentru marea parte a populației”, a declarat Hermes Song, directorul general al TP-LINK România.

 

Pentru primul an de funcționare a depozitului regional, TP-LINK estimează livrări de cel puțin 1,5 milioane de unități, dintre care aproximativ 35% vor fi destinate pieței locale. În prezent, 80% din vânzările producătorului chinez în România sunt reprezentate de routere wireless, segment de produs pe care compania deține o cotă de piață estimată la 55%. Prin deschiderea biroului local, TP-LINK își dorește să își consolideze poziția prin dublarea cotei față de următorul competitor, dar și diversificarea vânzărilor și abordarea mai consistentă a segmentului de clienți SoHo și IMM-uri, categorie care va genera anul acesta aproximativ 20% din vânzări.

 

„Anul trecut, TP-LINK a înregistrat o creștere cu 30% a cifrei de vânzări în condițiile în care livrările au fost făcute exclusiv prin distribuitori. Având prezență direct, creștem, practic, disponbilitatea  produselor noastre atât pe segmentul consumer, cât și SoHo/IMM-uri ceea ce se va concretiza într-un avans de 50% al livrărilor. Pe termen mediu, ne propunem să atragem cel puțin un client ISP sau telecom. În contextul diversificării portofoliului de clienți, avem în vedere investiții atât în servicii de suport pentru clienții finali prin intermediul unui call-center, dar și traininguri și programe online de suport pentru clienții companii. De asemenea, vom acorda asistență partenerilor de distribuție și clienților în implementarea proiectelor”, a declarat Bogdan Mihalcea, director de vânzări TP-LINK pentru România.

 

În 2012, piața locală de echipamente de rețea pentru segmentul consumer și SoHo s-a cifrat la 20 de milioane de dolari, din care 15 milioane de dolari au reprezentat vânzările de echipamente wireless routing, potrivit estimărilor companiei. Pentru anul în curs, TP-LINK anticipează o creștere moderată a pieței, de aproximativ 10%.

 

„În segmentul switch-urilor ne așteptăm la o triplare a livrărilor față de anul trecut în contextul lansării unei noi game de produse pentru SoHo, respectiv a soluțiilor layer 3 și stacking pentru IMM-uri care aduc un raport calitate/preț îmbunătățit. Pe zona de routere, ne propunem o creștere de minim 35% a livrărilor care să ne ajute să ne consolidăm poziția de lider. Mizăm, de asemenea, pe un avans al vânzărilor de echipamente de supraveghere prin IP, dar și adaptoare powerline, segmente de produs cu mare potențial de creștere”, a mai declarat Bogdan Mihalcea.

 

Compania TP-LINK este prezentă pe piața românească din 2007, prin trei distribuitori oficiali: Network One Distribution, Mondo Plast și Royal Computers.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed