Un fenomen PERICULOS: armata de postaci a PSD

Organigrama pe orizontala si pe verticala – grupuri gen „celule”, un grup are un sef si doi-trei subordonati care detin conturi false, in jur de 5-10 conturi de persoana. Grupurile/ celulele nu se cunosc intre ele (exact ca si celulele teroriste, daca una pica, altele duc misiunea mai departe), numai in Bucuresti sunt in jur de 100 de grupuri, arondate pe langa filialele psd, fiecare filiala controleaza printr-un coordonator de „propaganda online” in jur de 15-20 grupuri (organizarea pe verticala e politica, vezi Cazul Harabagiu, fostul sef al postacilor pesedisti).

 

La nivelul tarii sunt inca aproximativ 400 de grupuri, totalul fiind de 500. Astia sunt „polii de influenta” – aproximativ 1500 de persoane, alimentate cu informatii de la centrul politic, reteaua contruita in teritoriu. Contrurile false fac 5000 de „prietenii” si influenteaza direct 1000 de persoane/ cont, adica pana la 10.000 de persoane/ postac. Postacul e platit cu 250-300 de euro pe luna, daca e „pălmaș”, cu 500 de euro daca e „avansat”, iar seful grupului ia 700-800 de euro functie de pozitiei in teritoriu si difera de influenta. Seful politic (propaganda) al sefului de grup ia 1000 de euro. Cei de la centrul politic de la filiale ajung si la 1500 de euro. Banii sunt ca „salariu de baza”.

 

Exista si premii/ eveniment – propagare de actiuni, dar si atacuri importiva opozirtiei, #rezist etc. Se premiaza de catre „seful-sefului” (pe linie politica) cu 50-250 euro per persoana functie de contributie. Fiecare sef de grupa raporteaza mai sus victoriile, acestea se analizeaza si se aproba premierea daca e cazul. Un calcul simplu arata ca PSD cheltuieste pentru plata postacilor rand in jur de 250.000 de euro, la care se aduga inca pe atat pentru postacii fidelizati, adica inca 250.000 de euro, iar pt sefi si sefi politici totalul e de aproximativ 450.000 de euro, cu prime cu tot se ajunge la rotunda cifra de un milion de euro pe luna. Asta fara campanie electorala unde primele cresc, e prevazut ca pentru 2019 cu tot cu cele doua episoade electorale, sa se cheltuiasta pe intregul an 15.000.000 de euro, adica mult mai mult decat incasarile din intreaga publicitate media romaneasca.

 

Articolul integral pe ZIUA NEWS

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed