Vânzările de autoturisme Dacia la nivel global au crescut cu 2% în primul trimestru, la 81.600

Pe segmentul segmentul vehiculelor comerciale uşoare Dacia a consemnat o scădere de 13%, de la 5.640 autovehicule la 5.000.

 

Cele mai importante pieţe externe ale Dacia au fost anul trecut Franţa, Germania şi Brazilia.

 

Vânzările Sandero s-au înjumătăţit în primul trimestru, de la 50.200 unităţi anul trecut la 25.400, în timp ce Loganul a înregistrat un declin de 44%, de la 29.450 autovehicule la 16.440. Duster, lansat în martie anul trecut, a avut vânzări de 39.770 de unităţi în primele trei luni din 2011.

 

În martie, vânzările de autoturisme Dacia au scăzut cu 12%, de la 36.300 maşini anul trecut la 32.000. În privinţa autovehiculelor comerciale uşoare, Dacia a avut în martie o scădere de 4%, de la 2.125 unităţi la 2.040.

 

Sandero a consemnat un declin de peste două ori, de la 23.800 de unităţi în martie anul trecut la 9.700 unităţi în acest an, evoluţie similară cu cea a Loganului, care a coborât de la 12.340 unităţi la 5.700.

 

Duster a susţinut rezultatele Dacia şi în martie, cu vânzări de 16.600 de unităţi.

 

Anul trecut, vânzările Dacia au crescut cu 12%, de la 311.426 la 348.723 de autovehicule. Franţa a rămas, în 2010, cea mai mare piaţă a grupului, cu 743.509 de unităţi vândute anul trecut, urmată de Germania (171.482) şi Brazilia (160.303). Printre pieţele importante pentru Dacia se numără şi Spania, Italia sau ţările din nordul Africii, ca Algeria sau Marocul.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed