Reprezentanţii unor companii din acest sector spun că jucătorii mari se vor axa anul acesta pe atragerea unui număr mai mare de clienţi, prin diversificarea produselor. Jucătorii mai mici vor încerca, însă, să-şi păstreze clienţii pe care îi aveau anul trecut. Potrivit FAN Courier, sunt foarte multi clienti care au fost afectati de criza din 2009 si care, probabil, nu-si vor reinnoi contractele.
Jucatorii din piata de curierat spun că semne de îmbunătăţire vor apărea abia în a doua parte a lui 2010, pe măsură ce companiilor care au ajutat, pana in 2008, la cresterea afacerilor din domeniu, îşi vor reveni. Datele Asociatiei Nationale a Operatorilor de Curierat arata ca valoarea pietei ar putea creste, cu rate cuprinse între 20 si 30%, abia de anul viitor. Avansul nu va depasi 30%, asa cum s-a intamplat în ultimii patru ani, înainte de declansarea crizei, cand piaţa de curierat a început să se dezvolte.