Vine dictatura eco? Lidl își va reduce drastic oferta de carne

Magazinele Lidl din Germania își vor reduce drastic oferta de carne în următorii ani și își va intensifica ofertele „veggie”.

Christoph Graf, șeful de achiziții pentru piața germană, a declarat pentru Lebensmittelzeitung la sfârșitul „Săptămânii verzi” de sâmbătă, 4 februarie, că schimbarea dictează nevoia de protecție a climei.

Reluând cuvintele protestatarilor împotriva schimbărilor climatice, el a spus că „nu există nicio alternativă”, deoarece nu există o a doua planetă.

El a continuat spunând că trebuie să învățăm să mâncăm într-un mod care să țină cont de limitele planetei, lumea fiind capabilă să întrețină doar 10 miliarde de oameni dacă ne reducem consumul de carne.

Întrebat dacă este îngrijorat de ce înseamnă schimbarea pentru lanț, a spus că speră că va îmbunătăți imaginea Lidl pe piață, în special în rândul tinerilor. El a adăugat că nu crede că este nevoie ca Lidl să educe consumatorii spunând: „Cred că generația tânără este fericită când ne ocupăm de subiect”.

Referindu-se la populația mai largă, el a spus că este vorba despre motivarea oamenilor să mănânce alte produse decât carnea. Drept urmare, Lidl ar organiza mai multe săptămâni tematice pentru a promova produsele fără carne.

Momentul este probabil bun pentru Lidl pentru a anunța schimbarea cu costul cărnii crește și devine mai puțin accesibil pentru mulți.

Lidl dorește să se diferențieze de concurenții săi, despre care Graf a spus că nu este vorba despre creșterea vânzărilor pe termen scurt, ci mai degrabă despre crearea unui brand distins, care este foarte apreciat pe piață.

Pentru a-l ajuta să atingă acest obiectiv, Lidl publică un raport de sustenabilitate despre care va raporta anual. Dar clienții existenți nu ar trebui să fie îngrijorați, a spus Graf, deoarece : „ Ca lanț de reduceri, clienții sensibili la preț reprezintă în mod tradițional nucleul clientelei.”

În prezent, Lidl, ai cărui clienți sunt preponderent carnivori, dorește să-și reducă drastic oferta de carne. Întrebarea este dacă va ajuta sau va împiedica compania în efortul său de a păstra și de a construi cota de piață.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed