WhatsApp testează un nou instrument pentru monetizarea serviciului

WhatsApp continuă strategia de monetizare prin shopping a produsului, cu un director de companii, pe care-l testează în prezent doar în Sao Paulo, Brazilia.

Conform executivilor Facebook, directorul de companii ar putea deveni principalul instrument de comerţ din cadrul WhatsApp şi, totodată, principalul mijloc de monetizare a celei mai populare aplicaţii de chat.

Directorul de companii din WhatsApp va lista un mare număr de magazine şi firme. Utilizatorii îl vor accesa pentru a găsi un brand sau un anumit produs pe care doresc să-l achiziţioneze.

În faza actuală, vor fi găzduite mai multe mii de companii din Sao Paulo, organizate pe categorii precum produse alimentare, îmbrăcăminte sau servicii locale. După Brazilia, testul ar putea fi extins în Indonezia şi India.

Comerţul electronic este mijlocul de monetizare ales de Facebook pentru WhatsApp, ca alternativă la reclame. Compania americană, însă, nu exclude posibilitatea afişării de reclame şi în WhatsApp.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed