Magazinele online din România, un chin pentru cumpărători

0

În România, comerţul pe internet, mai are mult până departe. Nouă din zece magazine nu folosesc platforme integrate de comerţ electronic, arată datele Teamshare. Sunt acele site-uri care nu precizează dacă produsele vândute sunt pe stoc sau nu sau care obligă clienţii să dea comenzi prin telefon. Comenzi care desigur, pot fi date doar într-un anumit interval orar. Iar lipsa detaliilor privind stocul unui produs reduce cu cel puțin 50% șansa de a fi cumpărat, spun specialiştii.

Punerea la punct a unui magazin online cu o platformă integrată de comerț electronic poate dura între o lună și trei luni, în funcție de complexitatea proceselor, ce trebuie modelate și automatizate. Implementarea poate fi făcută şi în etape, prin introducerea de care pot fi testate și lansate rapid.

Ca să uşureze viaţa clientului, un magazin online trebuie să permită plasarea de comenzi la orice oră, prin câteva clicuri. Trebuie în acelaşi timp să îi ofere clientului posibilitatea de a alege între plata ramburs şi plata prin card.

 

mai multe, pe digi24.ro