Războiul promoţiilor în retail devine tot mai acerb, mai ales după ce efectul de bază al reducerii TVA s-a dus

La jumătatea acestui an numărul de pro­moţii crescuse cu 8% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2015, semn că retailerii au pariat tot mai mult pe oferte în a doua parte a anului.

 

Avansul vine într-o perioadă în care efectul de bază al reducerii TVA la ali­mente s-a dus, iar consumul de astfel de pro­duse şi-a temperat creşterea.

 

Astfel, lupta pentru consumator şi pentru cotă de piaţă s-a înteţit.

 

La 1 iunie 2015 a avut loc reducerea TVA la alimente de la 24% la 9%, măsură care s-a văzut rapid în consum. Astfel, Insti­tutul Naţional de Statistică a anunţat creş­teri de peste 20% la vânzările de alimente, creş­teri ce aminteau de anii de boom, res­pectiv de 2007-2008.

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed