Balonul cel dulce

Excesul de calorii nu dauneaza afacerilor. Altfel spus, piata romaneasca a dulciurilor – atentie, sub umbrela acesteia nu intra ciocolata si biscuitii – s-ar putea dubla, daca nu chiar tripla, in urmatorii cinci pana la zece ani, dupa cum anticipeaza Mihai Georgescu, directorul regional pentru zona balcanica a Wrigley (Romania, Bulgaria, Macedonia, Albania si Kosovo). In plus, specificul pietei autohtone, al carei indice de consum este inca la jumatate fata de cel al pietelor dezvoltate, il face pe managerul Wrigley sa creada ca aceasta ar putea ajunge la nivelul celei a gumei de mestecat, pe care o estimeaza acum la circa 600 mil. lei – de la un raport de 3:1 in momentul de fata. Sunt insa dulcile placeri nevinovate o parghie suficient de puternica pentru a trage dupa sine cresterea unui business al carui nume se confunda cu piata gumei de mestecat? Citeste articolul integral in Money Express.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed