Acţiunile Adidas au crescut cu 4% miercuri, după rezultate financiare peste aşteptări în trimestrul trei

0

Gigantul german de îmbrăcăminte sportivă, într-un comunicat surprinzător privind estimările preliminare, a proiectat o pierdere operaţională de 100 de milioane de euro pe întregul an (106 milioane de dolari), o îmbunătăţire semnificativă faţă de prognoza anterioară, privind o pierdere de 450 de milioane de euro, şi se aşteaptă ca veniturile să scadă cu un ritm scăzut de o singură cifră în 2023.

Profitul operaţional al treilea trimestru a fost de 409 milioane de euro, în scădere de la 564 milioane pentru acelaşi trimestru din 2022.

”În timp ce performanţa companiei în trimestrul respectiv a fost din nou influenţată pozitiv de vânzarea unor părţi din inventarul de produse Yeezy rămas, afacerea Adidas de bază a evoluat, de asemenea, mai bine decât erau aşteptările”, a spus Adidas în raportul său de câştiguri.

Compania şi-a încheiat parteneriatul cu Ye, cunoscut anterior ca Kanye West, în octombrie 2022, după ce rapperul a făcut o serie de remarci ofensive şi antisemite. De atunci, s-a străduit să-şi vândă inventarul rămas de încălţăminte cu marca comercială Yeezy.

”Incluzând impactul pozitiv al celor două vânzări de produse Yeezy în T2 şi T3, potenţiala anulare a stocului Yeezy rămas de aproximativ 300 de milioane euro (anterior 400 milioane euro) şi costuri unice legate de revizuirea strategică la 200 de milioane de euro (neschimbat),

Adidas se aşteaptă acum să raporteze o pierdere operaţională de aproximativ 100 de milioane de euro în 2023 (anterior pierdere de 450 de milioane de euro)”, a spus compania.