Ad’Or-ul a frematat la a patra editie Adbreak

0

Joi seara freamatul Ad’Or-ului s-a mutat pe scena celei de-a IV-a editii AdBreak, un eveniment IQads.ro prezentat de Carlsberg. Adrian Preda – Graffiti/BBDO, Adrian Botan – McCann si Bogdan Naumovici – Leo Burnett au prezentat lucrarile care au primit cele mai multe puncte la Ad’Or 2005.Intre discutii – doua pauze publicitare formate in totalitate din spoturi la mancare. Dezbaterea finala i-a adus in fata participantilor pe cei trei directori de creatie invitati. A urmat o discutie libera si deschisa, fara incrancenarea din timpul festivalului, despre ce s-a intimplat la Ad’Or 2005, despre advertising-ul romanesc si, nu in ultimul rind, despre ce considera cei trei ca se va intimpla la Ad’Or 2006.“Acum ca s-au asezat lucrurile dupa editia a 4-a a evenimentului AdBreak, putem sa tragem citeva concluzii.

Citeste mai mult