Adrian Sârbu îşi uneşte toate operaţiunile media într-o singură companie, sub brandul MEDIAFAX

0

Noua companie va fi formata din 3 divizii: print (fosta PubliMedia, sub coordonarea Nicoletei Nedea, ex-director vanzari print), online (fostul MediaPRO Interactiv, actual Apropo Media, sub conducerea lui Orlando Nicoara) si agentie de presa (sub coordonarea lui Cristi Dimitriu, actual director general Mediafax).

Mişcarea ar putea fi anunţată oficial în următoarele zile, dupa ce, recent, Adrian Sârbu a vândut si ultimele 5 procente pe care le mai detinea la ProTV SA (care opereaza ProTV, AcasaTV, Sport.ro, ProCinema, ProTV International si licenta MTV Romania) si, acum un an, vindea MediaPRO Entertainment rascumparand, totodata, procentele cedate anterior CME pentru o participatie la Publimedia , Coprint, Mediafax, Media Pro Interactiv (ulterior, Apropo Media), Indoor Media si MediaSat.

Contactată de MONEY.ro, Cosmina Noaghea a declarat că nu comentează nimic pe acest subiect.