AdTesting in focus-grupuri: corect sau gresit?”

0

Raspunsul scurt e ca este un demers gresit.Nu poti testa nimic in focus grupuri, pentru ca, in sine, cuvantul “test” este unul stiintific si cercetarea calitativa, ca advertising-ul, este o arta, nu o stiinta. La scoala treci sau pici teste. Unele dintre aceste teste pot fi despre stiinta. Va amintiti orele de chimie in care testati doua substante in laborator si rezultatul era o flacara care ardea genele colegului de echipa? Puteti fi siguri ca, acelasi experiment, facut in afara laboratorului, va avea acelasi efect. Grupurile nu sunt laboratoare. Nu pot sa reproduca experienta din viata reala in timp ce oamenii stau pe o canapea si se uita la o reclama si o comenteaza cu ceilalti din grup.Materialele cu care lucrati nu sunt materiale din lumea reala, sunt doar storyboards, secvente, scripturi, animatii care nu sunt acelasi lucru cu a vedea actorii creand propria lor ‘chimie’.

Citeste mai mult