Anunț SURPRIZĂ de la eMAG. Ce decizie a luat compania

 

Noul serviciu va fi activ pentru livrarea planificată în Bucureşti şi judeţul Ilfov, într-o primă etapă, urmând ca, în următoarele două luni, să fie extins şi pentru alimentarea reţelei easybox.

Potrivit unui comunicat de presă al companiei, în primă fază, livrarea eMag Green Delivery va include şase automobile Nissan E-NV200, fiecare cu o capacitate de peste 200 de colete şi autonomie între 200 şi 300 km. În următoarele şase luni, parcul de autovehicule full electrice destinate livrărilor eMag va ajunge la 70 de unităţi.

„Prin reţeaua easybox, eMag contribuie la reducerea consumului de dioxid de carbon datorită numărului mai mic de drumuri parcurse de o maşină pentru a livra comenzile. În loc de 50 de drumuri cât ar face în cazul livrării tradiţionale pentru 50 de colete, cu livrarea la easybox va face un singur drum. Potrivit studiilor, ridicarea unui colet prin intermediul easybox reduce consumul de dioxid de carbon cu cel puţin 20,5% faţă de metoda tradiţională de livrare a coletului prin intermediul serviciilor de curierat. Mai mult, dacă pentru fiecare colet în parte livrat prin intermediul firmelor de curierat se produc 300 grame emisii de dioxid de carbon, un colet încărcat într-un sistem de lockere presupune un consum de numai 14g de dioxid de carbon. De altfel, şi consumul de combustibil este semnificativ diminuat în utilizarea livrării prin sistemul de lockere (0,01 l/colet), în timp ce livrarea prin servicii de curierat clasic presupune un consum de 0,23 l de combustibil pentru fiecare colet”, menţionează retailerul.

La ora actuală, reţeaua easybox numără peste 300 de lockere în Bucureşti, dar şi în judeţele Arad, Argeş, Bacău, Braşov, Cluj, Contanţa, Galaţi, Iaşi, Maramureş, Oradea, Prahova, Timiş şi Vâlcea.

Totodată, depozitele eMag de la Joiţa şi Chitila sunt alimentate, de la începutul acestui an, cu energie 100% verde.

Companie românească fondată în anul 2001, eMAG a devenit un lider în retailul online în România, având prezenţe în Bulgaria, Ungaria şi Polonia. Prin intermediul platformei Marketplace, eMAG aduce valoare celor peste 27.000 de selleri din toate cele patru ţări în care activează.

În 2018, veniturile grupului eMag au crescut cu 17,5%, până la 4,77 miliarde de lei, comparativ cu datele din anul precedent.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed