AttoSoft le oferă celor care deţin un service auto şansa de a performa!

În orice perioadă din an, service-ul este o afacere cu numeroşi clienţi, ceea ce poate să însemne că este greu de gestionat dacă nu se implementează soluţii ERP eficiente. În această idee, echipa AttoSoft  a gândit că este oportun să gândească şi să dezvolte un soft special pentru această afacere. De la planul de dezvoltare la crearea unui soft dedicat nu a trecut mult timp, iar astăzi, de avantajele acestuia se pot bucura numeroşi antreprenori care aleg produse capabile să le simplifice munca.

Attosoft pune la dispoziţia clienţilor săi un soft pentru service auto performant şi cu multiple caracteristici smart. MyManager® Smart Business şi MyManager® Enterprise sunt variantele pe care compania le propune IMM-urilor orientate către performanţă, cu activităţi de service.

  • MyManager® Smart Business: este un program de management şi vânzare piese auto. Softul le este potrivit atelierelor de reparaţii şi/ sau reprezentantelor auto cărora le asigură posibilitatea de a ţine o evidentă corectă a documentelor primare și nu numai. Abonamentul lunar costă doar 76 de LEI, iar pentru un an 909 LEI. Suma este cu multă mai mică pentru utilizarea pe 3 ani, respectiv 2499 LEI.
  • MyManager® Enterprise: în ceea ce priveşte avantajele legate de lucrările din service, se pot avea în vedere şi următoarele: planificarea lucrărilor de service, întocmirea devizelor comandă/ofertă, asigură rapoarte de predare/primire, pontaje, devizele pentru final de lucrări, facturi pentru clienţi, bonuri fiscale şi multe altele. Între avantajele pe care le asigură acest soft în ceea ce priveşte gestiunea, se numără şi următoarele:
  • identificarea pieselor auto în TecDoc;
  • permite verificarea stocului de piese pe care service-ul îl deţine în funcţie de coduri;
    permite verificarea în stocul furnizorilor a preţului, în funcţie de codurile pieselor;
  • înlesneşte conceperea ofertelor şi comenzilor pentru clienţi;
  • înlesneşte conceperea comenzilor la furnizori;
  • ține gestiunea facturilor de intrare;
  • asigură transformarea comenzilor în facturi pentru furnizori şi import în format electronic al acestora;
  • asigură transformarea comenzilor la furnizori în facturi de intrare, scanând piesele;
  • asigură

Avantajele versiunilor ERP oferite de AttoSoft sunt foarte importante, indiferent dacă se alege MyManager® Smart Business sau MyManager® Enterprise:

  • contribuie efcient la optimizarea activităţilor din service şi la ocuparea posturilor de lucru, prin faptul că asigură o programare eficientă a clienţilor;
  • automatizează modul de obţinere al documentelor primare;
  • responzabilizeaza lucrătorii, prin faptul că pe fiecare deviz de lucrare se menţionează numele mecanicilor care s-au ocupat de aceasta;
  • se stimulează vânzările prin atenţia alocată clienţilor, cărora li se trimit, prin e-mail sau SMS, o serie de informaţii importante (expirare RCA, schimbarea anvelopelor, expirare ITP şi altele, la fel de importante);
  • elimină riscul comenzilor eronate;
  • ţine sub control şi optimizează stocurile;
  • ajuta la ţinerea cheltuielilor sub control.

Avantajele menţionate nu sunt singurele. Aceste versiuni ERP dedicate service-urilor auto ajută real şi eficient la obţinerea performanţei pe care orice antreprenor o doreşte pentru firma sa. Site-ul AttoSoft.ro oferă informaţii relevante legate de acest subiect, iar consultanţii în vânzări pot să consilieze optim persoanele care ştiu că au nevoie de soluţii smart şi investesc în ele!

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed