Au mai rămas 5 zile de înscrieri la competiţia de reclame parodiate Grand Spoof

0

Până acum, în competiţie au fost aprobate spoof-uri care reinterpretează spoturi publicitare pentru branduri precum Delaco, Gillette, Orange sau Salvaţi Roşia Montană.

În spoof-ul „Miez de Lapte” regăsim generaţia tânără gustând din bunătăţile de la Delaco împreună cu albumele lui Florin Salam.

Spoof-ul Orange ilustrează două întâmplări amuzante din metrou, fiecare cu câte un final diferit.

Până acum, cei mai mulţi s-au simţit inspiraţi de spotul „Salvaţi Roşia Montană”, realizând spoof-uri cu diferite mesaje sociale, pe care le puteţi vedea aici, aici şi aici.

Toţi cei care vor să se răzbune pe o reclamă care nu le-a plăcut sau să reinterpreteze reclame care i-au impresionat, mai au timp să îşi înscrie lucrarea până pe 15 iulie, ora 23.59, pe platforma The Creator la urmatorul link: www.thecreator.ro/GrandSpoof2012. Tot la această adresă sunt disponibile mai multe informaţii despre competiţie, lucrările admise, precum şi regulamentul Grand Spoof 2012.

Jurizarea va avea loc în perioada 18 iulie – 8 august 2012, când lucrările vor fi evaluate pe de o parte de personalităti din domeniul publicităţii şi al comunicarii şi de către publicul larg, pe de altă parte, care poate vota lucrările favorite prin intermediul paginii de competiţie www.thecreator.ro/GrandSpoof2012.

Cele mai bune 2 parodii înscrise vor fi premiate cu 4.000 de lei brut (premiu oferit de juriul profesionist) şi cu 3.000 de lei brut (premiu oferit în urma votului online).

Ediţia din acest an este susţinută şi va fi prezentă pe 220.ro, într-o secţiune specială dedicată competiţiei.
Ce este un spoof?

Un spoof, în cadrul aceste competiții, este definit ca o parodie ce face referire la o reclamă cunoscută, folosindu-se de notorietatea acesteia pentru a servi unei alte mărci, adesea inventate, sau pentru a realiza o simplă parodie. Cu toate acestea, spoof-ul nu este plagiat sau reclamă comparativă (ilegală în România), ci recreează în mod original elemente care amintesc de reclama iniţială, pentru a le reinterpreta şi pentru a crea un nou sens.

Despre IQads

IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din România, inclus în portofoliul Blue Idea, din care face parte şi SMARK, comunitatea profesioniştilor în marketing din România.