Auto Big lansează noul showroom din București, pe Fabrica de Glucoză

0

Auto Big a inaugurat noul showroom auto din București, la sediul de pe Șoseaua Fabrica de Glucoză. Evenimentul de lansare a oferit oportunitatea de a aduna laolaltă oamenii care fac posibil acest business, prin conexiunile frumoase construite cu fiecare nouă interacțiune; din sfera colegilor, a clienților, a furnizorilor, a partenerilor, și a multor profesioniști din domeniu.

Auto Big este un spațiu în care găsiți un stoc variat de mașini, dar și locul în care clienții care nu vor să se ocupe mai deloc de achiziționarea unei mașini, își pot comanda orice model își doresc și lăsa întreg procesul pe mâna profesioniștilor. Puteți veni cu un link sau cu specificațiile mașinii care vă place și care se află în bugetul vostru, și primiți un om dedicat solicitării pe care o aveți. Totodată, o echipă specializată se va deplasa la locul în care se află mașina, oriunde în Europa de Vest, și va face o verificare 360, astfel încât voi să aveți imaginea completă și transparentă a modelului pe care urmează să îl achiziționați.   

Tudor Bighiu, Fondator și Managing Partner, a vorbit despre faptul că ‘Auto Big este într-o continuă creștere de 5 ani de zile. Totul a plecat mai mult ca o joacă, dintr-o cameră de cămin, și a ajuns în 2022 la o cifră de afaceri de 5 milioane de euro. Poate pentru industria auto nu înseamnă nimic, dar pentru un business care a pornit din împrumuturi de la părinți și de peste tot, de la orice cunoștință, înseamnă enorm.’

‘Pentru noi și felul în care facem business zi de zi, relațiile construite cu oamenii care aleg să le fim alături sunt cele mai valoroase. Clienții sunt cei de la care ne luăm energia pentru a munci cu sens și cei care ne ajută să creăm cadrul ideal de învățare să putem oferi cele mai bune experiențe de achiziție. Iar furnizorii și colaboratorii sunt cei care ne dau imboldul de a ne menține în topul pieței și a ne construi cea mai bună versiune a noastră cu fiecare comandă livrată’, a spus Teodora Bighiu, Head of Marketing și Managing Partner.

Evenimentul de lansare a avut drept moment central un panel de discuție în jurul subiectului ‘Industria auto: un business cu și despre oameni’, în care Tudor Bratu, ce și-a petrecut ultimii 20 de ani în presa auto, a luat rolul de moderator și a ghidat discuția în stilu-i caracteristic, cu mult umor și profesionalism.

De-a lungul conversației, Laura Savu, fondatoarea Campionatului Național ‘Women Rally’, prezentă în lumea automobilismului încă de la 7 ani, când a început karting-ul profesionist, a povestit despre promovarea diversității în ecosistemul auto, pe care îl consideră ‘un subiect care mie îmi este foarte drag, cu atât cu cât am menționat că aici avem o doamnă și un domn care se ocupă de acest business. Este foarte important să încurajăm femeile în domeniul auto, indiferent de nivel, nu doar la nivel mai înalt. Cred că ar fi bine ca la fiecare nivel să fie un echilibru între numărul de femei și bărbați.’

Liviu Șerban, Managing Director al companiei Idea Leasing și Vicepresedintele Consiliului Director al Asociației de Leasing, a vorbit despre provocările de azi și oportunitățile care se ivesc odată cu ele în lumea financing-ului auto. ‘Noi, ca entitate de finanțare, în istoria noastră de peste 20 de ani în piața din România, am creat ceva special în care dealeri ca Auto Big și oameni tineri care vor să dezvolte ceva, să poată să o facă cu ajutorul nostru; iar acesta este rolul nostru în societate, de a ne ajuta partenerii și a crea parteneriate solide pentru viitor.’

            George Grigorescu, Maestru al Sportului în automobilism, și cel care a făcut prima declarație vamală pe societate în zona auto din România, a făcut o incursiune în evoluția business-ului de mașini rulate din 1990 până în prezent. ‘Emoțiile de astăzi sunt legate de faptul că nu știu de câți ani s-a mai inaugurat un showroom de vehicule noi în România, cu atât mai puțin un showroom de second-hand. Este ceva cu totul deosebit această tendință, și mă bucur că, în sfârșit, scoatem second-hand-ul din zona târgului și a târgoveților, ducându-l într-o zonă de comerț civilizat, modern, în care interesul consumatorului este prezervat. Practic, ce poate găsi consumatorul într-un showroom de mașini noi, începe să găsească și într-un showroom care nu este al unui producător auto, având deplină libertate de alegere.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.