BCR lansează o nouă campanie de refinanţare SMART

0

Dobânzile practicate de către BCR în cadrul campaniei SMART sunt extrem de atractive. Acestea pornesc, în cazul Maxicredit BCR – credit de nevoi personale cu ipoteca imobiliara – de la 6.89% si de la 6,19% pentru un credit ipotecar/imobilar de refinantare Casa Mea BCR in EUR, pentru clientii cu istoric sau care încasează, îşi vor încasa salariul printr-un cont BCR.

Pentru creditele acordate în Lei, dobânzile pornesc de la 10.06% în cazul creditului de nevoi personale cu ipoteca imobiliara – Maxicredit BCR si de la 9.26% pentru un credit ipotecar/imobilar de refinantare – Casa Mea BCR, pentru clientii cu istoric sau care încasează / îşi vor încasa salariul printr-un cont BCR.

De asemenea, BCR ofera posibilitatea de protectie împotiva fluctuatiilor indicilor de referintă pentru o perioadă de 5 ani prin dobandă fixă.

„Oferta BCR de refinantare se pozitioneaza în topul celor mai atractive oferte de refinantare existenta în acest moment pe piata prin nivelul dobanzilor practicate in campania de refinantare coroborat cu celelalte atribute asociate produselor de refinantare promovate: comision de analiza zero, evaluare gratuita a imobilului, asigurare gratuita pentru imobilul adus în garantie pe toata perioada de creditare, plan de protectie a veniturilor (asigurare optionala care acopera riscul de somaj involuntar si pierderea totala permanenta sau temporara a capacitatii de munca) si cheltuieli notariale suportate de catre banca”, a declarat Ioana Mihai – Sef Departament Credite Garantate, Directia Managementul Produselor Retail.

„Volumul solicitărilor de refinanţare în cadrul campaniei SMART desfasurata in perioada verii a fost peste estimările noastre, ceea ce demonstrează că există un interes masiv pentru refinanţare în rândul clienţilor. Totalul finantarilor acordate in cadrul acelei campanii a depasit 30 milioane EUR”, a adaugat Ioana Mihai.

Banca Comerciala Romana (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, managementului activelor, pensiilor private, a băncilor de locuinţe şi a serviciilor bancare prin telefonul mobil. BCR este banca Nr.1 în România după valoarea activelor (peste 16 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.

BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 48 de centre de afaceri dedicate companiilor şi 668 de unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa cardurilor şi a tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM – peste 2.000 de bancomate şi POS – peste 18.000 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, phone-banking şi e-commerce.