Black Friday 2018. ADEVĂRUL despre reducerile de la eMAG

Iulian Stanciu, CEO eMAG, a răspuns și acuzațiilor formulate uneori de unii cumpărători potrivit cărora reducerile de Black Friday nu ar fi „pe bune” și că ele vin, de fapt, după ce cu o săptămână înainte sunt „umflate” prețurile la produsele ce intră apoi în promoții. Antreprenorul a explicat cum se procedează atunci când sunt băgate produse la reducerile de Black Friday, dar și de ce, în opinia sa, acest eveniment special în vânzări nu ar trebui să dureze mai mult de o zi.

 

Anul trecut, vânzările de Black Friday la eMAG s-au ridicat la circa 360 de milioane de lei. Cel mai mult, clienții au cumpărat produse electronice, în special televizoare, dar și electrocasnice, fiind căutate cele cu consum redus, și, evident, telefoane. Smartphone-urile merg în continuare bine, dar cei de la eMAG au remarcat în ultima vreme o creștere spectaculoasă a cererilor pentru produse de fashion, casă și grădină, dar și a articolelor sportive, așa că se așteaptă să aibă vânzări consistente în aceste domenii și de Black Friday 2018, care va fi anul acesta în 16 noiembrie.

 

mai multe, pe Digi24

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed