Brandient a realizat rebrandingul Societatatii Nationale de Radiocomunicatii

Brandient a realizat rebrandingul Societatatii Nationale de Radiocomunicatii (SNR), ajutand-o sa-si clarifice si redefineasca identitatea corporatista si sa-si improspateze identitatea verbala si vizuala. Noul nume sub care brandul va opera este Radiocom si va fi pozitionat in aria de competenta a companiei « Broadcasting. Date. Telefonie ».Noua identitate vizuala, lansata la editia din acest an a CERF, isi propune sa modernizeze si sa dinamizeze imaginea companiei, facand-o mai competitiva pe piata comunicatiilor.« Suntem convinsi ca putem demonstra ca si o companie de stat poate aspira la o imagine moderna si competitiva. Intram intr-o etapa noua de dezvoltare si eficientizare a businessului si avem nevoie de toate instrumentele managementului modern ca sa sustinem aceasta schimbare, iar brandul ne poate ajuta atat intern cat si extern in demersul nostru.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed