BRANDIENT – „TEN EASY STEPS ” CU STUDENTII SCOLII ORANGE

Brandient a fost selectata sa sprijine Orange in sustinerea unuia dintre cele mai frumoase programe de responsabilitate sociala, adresat studentilor si absolventilor tineri si denumit in acest an „Scoala de comunicare”. Programul de training si-a propus sa-i ajute pe cursanti sa comunice eficient si cu incredere in diferite situatii, sa inteleaga organizatiile, marketingul si relationarile corporatiste, cele 10 sesiuni de training desfasurandu-se in perioada aprilie-iunie si fiind sustinute de Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient, Dan Petre, Partner D&D Research si invitatii lor.Conceptul, structura cursurilor si materialele de prezentare au fost elaborate de Brandient si Dan Petre. S-a ales un numar de 10 sesiuni pentru a sustine ideea de «ten easy steps », concept in spiritul personalitatii brand-ului Orange, adica usor, simplu, clar, prietenos.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed