BV McCann Erickson a fost desemnată Agenţia anului la Golden Drum 2007

0

La categoria TV, BV McCann Erickson a câştigat un Golden Drum pentru lucrarea „Long list”, realizată pentru Geta Voinea Hairstyle, un Golden Drum pentru lucrarea „Sleeping”, realizată pentru Foton, şi un Silver Drum cu lucrarea „The Hospital”, pentru o campanie pentru siguranţa în trafic.

La categoria Print, BV McCann Erickson a câştigat un Silver Drum pentru lucrările „Apocalypse later” şi „Peace and peace”, realizate pentru Maggi.

La categoria Press, agenţia a obţinut un Grand Prix pentru lucrările „The Family” şi „The Couple”, realizate pentru o campanie pentru siguranţa în trafic.

La categoria Advertising Campaigns, BV McCann Erickson a câştigat un Golden Watch pentru lucrarea „Sprite Icstrim – Help Line”, realizată pentru Sprite.

Adrian Boţan, CEE creative director la BV McCann Erickson, a declarat, pentru NewsIn, că nu se aştepta să câştige trofeul Agenţia anului. „Sunt foarte emoţionat. Nu mă aşteptam să câştigăm din nou. De acum înainte o să ne concentrăm şi pe alte festivaluri, mai există şi alte festivaluri. Nu mă aşteptam la un Grand Prix. Cred că am câştigat pentru că suntem talentaţi”, a declarat Adrian Boţan. „A contat şi faptul că am avut multe lucrări înscrise, dar nu a fost numai asta. În ceea ce priveşte nominalizările, nu mi s-au părut grozave, mai ales pe partea de TV de la primele categorii. Dar chiar dacă nominalizările nu au fost extraordinare, premiile au fost OK. O să sărbătorim cu şampanie în seara asta”, a mai spus Adrian Boţan, CEE creative director la BV McCann Erickson.

Golden Drum 2007 este cel mai mare festival de publicitate din Europa Centrală şi de Est şi s-a desfăşurat în perioada 14 – 19 octombrie la Portoroz, în Slovenia. Festivalul s-a aflat la cea de-a 14-a ediţie.