Ce afaceri să-ți deschizi (sau nu) în 2012

Profitabil:

 

Hoteluri – De la cele ieftine, la cele medii și scumpe – ai nevoie de servicii calitate şi de un loc unde să pui capul. Nici barurile nu merg rău.

 

Burgeri – De la Big Mac până la fast-food-urile turcești cu carne de vită provenită de la animale care au fost hrănite natural și cartofi prajiti în ulei de masline – parcă sună mai sănătos. Nu?

 

Deserturi înghețate – Clienții se sperie ușor la această categorie, însă magazinele fro-yo din SUA câștigă teren.

 

Magazinele de bloc – Să fim sinceri! Oamenii au nevoie de servicii rapide și au nevoie să mănânce, lucruri care ne conduc spre…

 

Sălile de Fitness – Ard calorii, ajută dependenții de sport și cu cât mai multe locații, cu-atât mai bine.

 

Servicii de sănătate – Vârsta a treia este încă în plină expansiune, iar cererea pentru servicii de sănătate înregistrează creșteri puternice.

 

Afaceri mobile – Gândiţi-vă la echipe mobile de îngrijire a gazonului, de reparaţii ale instalaţiilor sanitare, de îngrijire pentru animale de companie. Puteți crește fără cheltuielile impuse de un sediu, ca în cazul magazinului tradiţional.

 

Consultanţa în afaceri – De la coaching, mentorat, finanțare, servicii de brokeraj – oamenii au nevoie de ajutor şi francizele pot oferi cele mai bune sfaturi.


Faliment:

 

Site-uri gen eBay – Sunt depășite. Dacă te gândești să-ți deschizi un astfel de magazin, probabil că te-ai blocat la nivelul anului 2007, împreună cu prima generație de iPhone.

 

Servicii de preparare a mâncării la domiciliul clientului – N-ai prefera să mănânci în oraș? Sau chair să gătești tu?

 

Magazine de înrămat tablouri – Oamenii nu prea se gândesc la artă în zilele acestea. Aproape că adormi gândindu-te la o astfel de afacere.

 

Centrele de slăbit – În ciuda creșterii afacerilor din domeniul sălilor de fitness, această afacere de nișă nu a reușit să-și atingă targetul. Dietele nici măcar nu țin pasul cu sectorul fitness.

 

Saloane de cosmetică/de bronzat – La început se vorbea despre tratamentul pielii. Apoi, arderea ei cu lumină artificială sau colorarea cu spray-uri portocalii. Nici una dintre aceste afaceri nu și-a câștigat un loc onorabil pe piață.


Saloanele de cosmetică medicală – Revoluția Botox nu a ținut afacerile departe de procese și oarteneriate obligatorii cu medici.

 

Servicii de advertising/ direct mailing – Astfel de servicii tradiţionale dispar într-un moment în care Groupon şi alte companii similare ocupă scena, oferind companiilor o cale mai economică și mai modernă către piață.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed