Cu ce produse vrea miniPRIX să-și consolideze afacerile

0

Aproape 130 de tipuri de anvelope de iarnă și all season sunt vândute pe platforma online a minipPRIX, la prețuri cuprinse între 129 și 532 de lei, în funcție de dimensiune.

 

Compania anunță că cele zece branduri sunt aduse pe platforma online de cel mai nou partener al său. Din 2012, magazinul online nu mai vinde numai încălțăminte și îmbrăcăminte – produsele consacrate, ci și pe ale partenerilor. 

 

Citeşte şi: Cutremur în sistemul bancar. Opt bănci, amendate de Comisia Europeană


Adică produse electronice, electrocasnice și IT, de casă și grădină, alimente, articole de frumusețe și sănătate, cărți. O afacere din care miniPRIX câștigă din comisionul operațional perceput fiecărui partener, dar și din traficul în magazinul online, care îi aduce încasări mai mari pentru produsele sale. 

 

Compania nu dezvăluie valoarea comisionului operațional despre care spune că „este variabil și negociabil în funcție  de produsele oferite”, dar arată că are un trafic în creştere.

 
„Magazinul online a devenit mult mai interesant de când am diversificat oferta și credem că dacă vom munci corect și susținut, traficul se va putea dubla în 2014 față de 2013 și va ajunge la 40 de milioane de vizite”, a declarat pentru money.ro Elena Stoica, director de marketing al miniPRIX.
 
 


80% dintre partenerii care au pornit „la drum” cu miniPRIX îşi vând în continuare produsele pe platforma online.
 
Compania anunţă că vrea să dezvolte parteneriate în toate domeniile de activitate, „atât timp cât partenerii au disponibilitatea să ofere clienţilor cele mai bune preţuri posibile”. Ceea ce înseamnă că în afară de cauciucuri de iarnă, decoraţiuni de Crăciun şi produse specifice sărbătorilor, unelte de grădină, vopseluri, cosmetice, pe platforma online se vor vinde tot felul de produse care se caută într-un anumit sezon.