Aproape 130 de tipuri de anvelope de iarnă și all season sunt vândute pe platforma online a minipPRIX, la prețuri cuprinse între 129 și 532 de lei, în funcție de dimensiune.
Compania anunță că cele zece branduri sunt aduse pe platforma online de cel mai nou partener al său. Din 2012, magazinul online nu mai vinde numai încălțăminte și îmbrăcăminte – produsele consacrate, ci și pe ale partenerilor.
Citeşte şi: Cutremur în sistemul bancar. Opt bănci, amendate de Comisia Europeană
Adică produse electronice, electrocasnice și IT, de casă și grădină, alimente, articole de frumusețe și sănătate, cărți. O afacere din care miniPRIX câștigă din comisionul operațional perceput fiecărui partener, dar și din traficul în magazinul online, care îi aduce încasări mai mari pentru produsele sale.
Compania nu dezvăluie valoarea comisionului operațional despre care spune că „este variabil și negociabil în funcție de produsele oferite”, dar arată că are un trafic în creştere.