Clienţii ING îşi pot reîncărca cartelele preplătite Orange, Vodafone sau Cosmote prin Home’Bank

0

Prin serviciul ING Home’Bank, disponibil 24 de ore din 24, şapte zile pe săptămână, clienţii ING pot să îşi reîncarce cartela de telefon oricând şi oriunde exista un calculator conectat la internet.

Cartela poate fi reîncărcată rapid şi în siguranţă, fără a exista pericolul de-a pierde noul PIN de reîncarcare.

Pentru acest nou serviciu nu se percepe comision, iar orice utilizator ING Home’Bank, poate face reîncărcarea în trei paşi, primul fiind logarea pe www.homebank.ro şi accesare secţiunii e-Shop după care selectarea opţiunii ‘Reîncărcare cartelă’ de unde alege furnizorul (Orange, Vodafone sau Cosmote) şi valoarea creditului dorit.

Pasul 2 necesită confirmarea tranzacţiei prin introducerea codului de răspuns furnizat de Digipass. Ulterior, după confirmarea tranzacţiei, sistemul afişează codul PIN de reîncărcare (această informaţie, precum şi detalii suplimentare se vor trimite şi pe adresa de e-mail a clientului). Codul este valabil 30 de zile de la data emiterii.

Nu în cele din urmă, etapa a treia a procesului de reîncărcare a cartelei de telefon preplătită constă în activarea creditului.

Potrivit sursei citate, pentru a avea un control mai mare asupra cheltuielilor, utilizatorii Home’Bank pot opta şi pentru ‘alerta SMS’, un serviciu suplimentar prin care clienţii sunt anunţaţi ori de câte ori s-a efectuat o tranzacţie mai mare de 200 lei sau 100 unităţi valutare cu cardul de debit sau prin serviciul de internet banking.

ING Bank România face parte din ING Group, instituţie financiară internaţională de origine olandeză care oferă servicii bancare, de asigurări şi de management al activelor unui număr de peste 60 de milioane de clienţi individuali, companii sau instituţii din 50 de ţări.

Cu un personal de peste 130.000 de angajaţi, grupul cuprinde o gamă diversă de companii, care işi deservesc clienţii sub numele ING.

Din 1994 şi până în prezent, ING Bank şi-a dezvoltat operaţiunile prin diversificarea portofoliului de produse şi al celui de clienţi, prin lansarea de noi divizii de servicii (leasing, factoring, afaceri imobiliare) şi prin extinderea teritorială.

În prezent, ING Bank are 220 unităţi bancare.